DBKC.org Forum Index
RegisterSearchFAQMemberlistUsergroupsLog in
Photography Thread
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Reply to topic    DBKC.org Forum Index » Personal Pictures View previous topic
View next topic
Photography Thread
Author Message
me.neither
i got dubukimchi!


Joined: 30 Jan 2008
Posts: 2342

Post Reply with quote
i wish i brought my camera to Spokane. i am so board.
Mon Jul 28, 2008 8:41 pm View user's profile Send private message
Sshang Nomu Seki
i got dubu.


Joined: 04 Feb 2008
Posts: 483

Post Reply with quote
yeah hurry you ass and get back to seattle.

i played tennis with han last night...hes coaching me on how to serve cuz i cant for shit.

but anyway,



we've been having some fun with our little setup...lol...
Tue Jul 29, 2008 10:22 am View user's profile Send private message
me.neither
i got dubukimchi!


Joined: 30 Jan 2008
Posts: 2342

Post Reply with quote
uh oh... lakecity house of thugs.
Tue Jul 29, 2008 6:07 pm View user's profile Send private message
black jesus
dubukimchi elitist


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 9410

Post Reply with quote
Sshang Nomu Seki wrote:
yeah hurry you ass and get back to seattle.

i played tennis with han last night...hes coaching me on how to serve cuz i cant for shit.

but anyway,



we've been having some fun with our little setup...lol...
i like this picture

_________________
it is the obligation of a man to stick his boneration into a woman's separation. this sort of penetration will increase the population of the younger generation.

-eric cartman
Tue Jul 29, 2008 6:13 pm View user's profile Send private message
CU08
i got kimchi.


Joined: 10 Apr 2008
Posts: 933

Post Reply with quote
Sshang Nomu Seki wrote:
yeah hurry you ass and get back to seattle.

i played tennis with han last night...hes coaching me on how to serve cuz i cant for shit.

but anyway,



we've been having some fun with our little setup...lol...


JMO, but that middle guy ruins the pic for me. The rest of them look somewhat menacing/thuggish, but the middle guy just looks like a doofy foreigner. Just doesn't work for me .... unless you were trying to inject some humor into the photo by adding a contrasting figure (which would work very well given his contrasting outfit).
Fri Aug 01, 2008 7:56 pm View user's profile Send private message
CU08
i got kimchi.


Joined: 10 Apr 2008
Posts: 933

Post Reply with quote
Sshang Nomu Seki wrote:


LOL, at first glance, it looked like you had your hair gelled to the side, kinda like how mom's do their lil kids hair when they dress them up ... you know, lather on a bunch of moose and just brush that sucker all to one side ... then I took a closer look at realized it was a hat. Hehhe. That studio looks legit O_O You planning on doing a lot of portraits and whatnot for people?
Fri Aug 01, 2008 7:58 pm View user's profile Send private message
black jesus
dubukimchi elitist


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 9410

Post Reply with quote
CU08 wrote:
Sshang Nomu Seki wrote:
yeah hurry you ass and get back to seattle.

i played tennis with han last night...hes coaching me on how to serve cuz i cant for shit.

but anyway,



we've been having some fun with our little setup...lol...


JMO, but that middle guy ruins the pic for me. The rest of them look somewhat menacing/thuggish, but the middle guy just looks like a doofy foreigner. Just doesn't work for me .... unless you were trying to inject some humor into the photo by adding a contrasting figure (which would work very well given his contrasting outfit).
use your imagination... he could look a bit more intimidating though... but he has to be middle eastern for this shot to be pulled off i think. i was thinking more of a multi-cultural pan-asian gangster group... great pic

_________________
it is the obligation of a man to stick his boneration into a woman's separation. this sort of penetration will increase the population of the younger generation.

-eric cartman
Fri Aug 01, 2008 8:50 pm View user's profile Send private message
CU08
i got kimchi.


Joined: 10 Apr 2008
Posts: 933

Post Reply with quote
black jesus wrote:
JMO, but that middle guy ruins the pic for me. The rest of them look somewhat menacing/thuggish, but the middle guy just looks like a doofy foreigner. Just doesn't work for me .... unless you were trying to inject some humor into the photo by adding a contrasting figure (which would work very well given his contrasting outfit).
use your imagination... he could look a bit more intimidating though... but he has to be middle eastern for this shot to be pulled off i think. i was thinking more of a multi-cultural pan-asian gangster group... great pic[/quote]

Iono, guess he just reminds me of a guy on the football team in HS. He was mexican, tall and doofy. He had a super deep (and doofy) voice and he'd literally run like a robot. Guess this guy just reminds me of him and it makes me laugh
Fri Aug 01, 2008 9:44 pm View user's profile Send private message
Sshang Nomu Seki
i got dubu.


Joined: 04 Feb 2008
Posts: 483

Post Reply with quote
hmm lol. not sure if goofy would be the right word to describe him.

hes 6'4" over 200 lbs half viet half white guy who just got back from Iraq.

needless to say, guy can clobber a thing or two.
Sat Aug 02, 2008 12:43 am View user's profile Send private message
black jesus
dubukimchi elitist


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 9410

Post Reply with quote
that picture makes him look like he's standing on something... maybe if you made it more obvious that he's really tall cut the picture off below the bottom of his shirt?

_________________
it is the obligation of a man to stick his boneration into a woman's separation. this sort of penetration will increase the population of the younger generation.

-eric cartman
Sat Aug 02, 2008 1:07 am View user's profile Send private message
CU08
i got kimchi.


Joined: 10 Apr 2008
Posts: 933

Post Reply with quote
Since I'm scared of BJ yelling at me for starting a new thread w/o pictures of myself, I'll post up here.

Went to Montauk Point where the lighthouse is. Fuggin 2hr drive and it was kinda disappointing. I'm sure it would've been stunning during sunrise, but since the sun was setting all the way to the west (lighthouse positioned on the eastern most point on LI), it wasn't as nice. Oh well, here goes:









Have a few more, but I like those best Smile
Mon Sep 01, 2008 8:52 pm View user's profile Send private message
black jesus
dubukimchi elitist


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 9410

Post Reply with quote
i think those are teh best pics in this thread

_________________
it is the obligation of a man to stick his boneration into a woman's separation. this sort of penetration will increase the population of the younger generation.

-eric cartman
Mon Sep 08, 2008 3:21 am View user's profile Send private message
Legato
i got kimchi.


Joined: 03 Feb 2008
Posts: 593
Location: NY

Post Reply with quote
CU08 You're from NY?....
Mon Sep 08, 2008 5:49 am View user's profile Send private message AIM Address MSN Messenger
CU08
i got kimchi.


Joined: 10 Apr 2008
Posts: 933

Post Reply with quote
black jesus wrote:
i think those are teh best pics in this thread


Why thank you ^_^

Legato wrote:
CU08 You're from NY?....


Yeap. Long Island to be exact. I'm in Huntington, not far from Syosset and about 25-30mins east of Flushing (trying to name some high profile Korean hot-spots, lol)

_________________
Mon Sep 08, 2008 7:44 pm View user's profile Send private message
alien man
i <3 dubukimchi!


Joined: 31 Jan 2008
Posts: 3650

Post Reply with quote
i lived in bayside when i was little

i hear the place has really changed

_________________
Mon Sep 08, 2008 7:48 pm View user's profile Send private message
morpheus
Super Moderator


Joined: 29 Jan 2008
Posts: 9118
Location: oneiros

Post Reply with quote
alien man wrote:
i lived in bayside when i was little

i hear the place has really changed


bayside? oh snap!

did you know zack morris and ac slater?
Tue Sep 09, 2008 12:40 pm View user's profile Send private message
kiCKer
Nickname Provider for the Dubu Ladies


Joined: 04 Feb 2008
Posts: 12893
Location: 310, LA...

Post Reply with quote
meh...i'm bored...

chillin' in long beach outside a club before a performance....forgot exactly where, but it's Barrio Pobre's hood...this was 3-4 years ago...i just like the night sky in the pic



the infamous "bandana" pic at our photo studio...



Laughing our second photo shoot ever...outside producer's pad...i was like 19 years old and about 25lbs lighter...



some photo shoot like in 2003? i dunno...people say it's a nice pic...but it's plain...lol




i have more at home...that's it for now~

_________________
Tue Sep 09, 2008 1:03 pm View user's profile Send private message
CU08
i got kimchi.


Joined: 10 Apr 2008
Posts: 933

Post Reply with quote
Took these while super board today cruising around ... I thought it was a pretty cool result:





_________________
Sun Oct 12, 2008 9:17 pm View user's profile Send private message
SlackA
dubukimchi elitist


Joined: 30 Jan 2008
Posts: 5823
Location: SingaLand

Post Reply with quote
cool...how did u do that?

i thought it was the result of a lens zoom while ure snapping..but then the dashboard shld be 'zoomed' as well no?

did u put it on a tripod at the back?
how the hell issit that sturdy that the dashboard is ssoo sharp?

_________________
"I keep mah mind on mah MUH-NIEE, muh-niee on mah mind"

Mon Oct 13, 2008 2:40 am View user's profile Send private message
lina
i <3 dubukimchi!


Joined: 11 Aug 2008
Posts: 2819

Post Reply with quote
Sshang Nomu Seki wrote:




nice arms. Shy
Mon Oct 13, 2008 7:59 am View user's profile Send private message
Display posts from previous:    
Reply to topic    DBKC.org Forum Index » Personal Pictures All times are GMT - 7 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to: 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin / Easy Tutorials (Photoshop Tutorials).